Tiden går för fort.

Om dryga tre månader så börjar jag på gymnasiet. Det är ganska sjukt egentligen. Jag ska gå på Europaskolan i Strängnäs. Jag har kommit in preoliminärt och eftersom att jag höjde mig nu när jag gick ut nian så hoppas jag att jag garanterat kommer in. Det kommer bara gå så fort. Sommarlovet som det ser ut nu verkar ju inge vidare i allafall. Hoppas det blir lika bra som förra, för det var helt underbart. Det är så mycket som har förändrats sedan dess, så jag är faktiskt tveksam.

Jag och Jullan åker liksom till Turkiet om fyra veckor på onsdag. Det är helt sinnessjukt, fyra veckor redan.. Det ska i allafall bli superkul, och jag hoppas att det blir somarens höjdpunkt som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0