Bästa helgen på året.

Jag kan inget annat än säga att midsommar var helt jävla insane! Så sjukt undebrart och så sjukt kul. Jag vet inte riktigt var jag ska börja... Vi var elva tjejer i alla fall, tjejer som jag aldrig träffat förut vilket var jättetrevligt. Vi hade sol hela dagen och inget regn alls. Så jävla bäst. Speciellt när det spöregnade i Nykvarn. Runt två gick vi ner till midsommarstången där det var massa folk. På kvällen, vid sex kom det ett gäng killar till oss som Lina hade ringt dit... Mot våran vilja, haha. Vi hann inte äta våran midsommarmiddag tillsammans med det gjorde inte så mycket. Jag och Jullan hade sjukt roligt i alla fall och vi hamnade på lite olika ställen här och där. Vi skulle på en fest tio minuter bort ifrån Ålvägen 3, men vi hamnade istället i ett partytält där VI TRODDE att festen var, så vi stannade där och hade jävligt roligt. Vi hamnade hos grannen också... Mer behöver jag inte säga. En bättre midsommar kunde det ju absolut inte bli. Tack alla som gjorde den så bra! Och Calle Heinby, vilken jävla lirare.. HAHA.! Jag dör.




Helt underbar midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0