Party party.

Tyvärr har jag ännu inte kunnat lägga in bilder ifrån skolavslutningen för att Erika har min kamerasladd hemma hos sig. De kommer senare, så håll utkik!

Igår så var vi hemma hos Marina och dansade och hade trevligt. Det var både Nykvarn och Strängnäsbrudar där vilket var jättetrevligt. Kul att träffa lite nytt folk ibland. Vid tio tiden fick vi skjuts av Marinas syster till Vidbynäs där det var fest, trodde vi. Men det visade sig bara 18-årsgräns vilket slutade med att ingen av oss kom in. Så vi åkte hem igen. Så jäkla pinsamt... Anyway, Felicia följde med mig hem och vi satt och pratade jättelänge med min pappa. Överlag så var kvällen rolig, jag hade roligt och det är ju det som räknas, right?!


Kommentarer
Postat av: erika

snygg tjej där!

jaja du ska få din sladd har ju tänkt gå med den till dig med det regnar ju hela tiden! kul början på lovet :) ...he he

2009-06-14 @ 14:33:44
URL: http://er
Postat av: elin

Tråkigt att ni inte kom in!

2009-06-14 @ 16:30:57
URL: http://etennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0