Vart fan är solen?

Idag har jag sovit till ett ungefär. Så otroligt skönt. Jag är fortfarande trött, och det är så himla typiskt mig. Imorgon känns det som att jag ska gå till skolan, det är ju trots allt måndag. Jag vill på ett sätt gå dit eftersom att jag vet att jag aldrig mer kommer att få vara där. Anyway. Jag och Adam åkte till mormor och morfar vid halv tre. Mamma och pappa var redan där och hjälpte till med att hänga upp tavlor och grejer. Vi åt middag kvart i fyra sen så åkte jag och Adam hem igen vid fem tiden. Sedan dess har jag städat mitt rum rejält som behövdes. Jag har nog inte städat på en månad.. Jag har bäddat rent och dammsugit överallt. Nu känns det fräsht. Mina nya hyllor är också på plats. Ska ta kort och lägga in så ni får se sedan.

Jag hoppas på att Erika kommer till mig snart, vet inte ritkigt var hon håller hus. Annars är det ju inte så himla roligt väder ute, det bara regnar och regnar. Så jävla tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0