Elva dagar.

Mina nya skor är helt underbara. De är så jäkla snygga, men självklart råkade jag ta sönder de lite i lördags så nu ser de sådär ut va. Så himla typiskt mig. Lördagen var i alla fall helt perfekt. Vi var hos Marina och hade jättemysigt. Jag hade jätte roligt. Tack för det alla! Jullan sov här. Jag säger bara HAHA.

Idag har jag haft nationella i kemi. Det gick hur bra som helst. Jag svarade på exakt allt. Jag har kommit på att kemi inte alls är så svårt. Jag slutade två med hemkunskap. Jag slutar snart skolan, och det är bara 11 riktiga skoldagar kvar. Sista veckorna ska vi filma och sedan göra massa annat. Det är så jag får tårar i ögonen redan nu.. Fyfan.

Nu ska jag plugga och börja på min HK uppsats som ska vara inlämnad nästa tisdag.


Kommentarer
Postat av: louise

nu har han hämtat den.. :)

2009-05-20 @ 14:06:50
URL: http://louisemarielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0