Jag mår bra.

Jag kom hem ifrån skolan för ungefär en timme sen. Hade gympa på nya fotbollsplanen. Vi spelad brännboll, vilket inte är så roligt längre. Jag minns när jag var liten hur kul jag tyckte det var, jag var till och med ute på fotbollsplanen här där jag bor och övade på att slå. Haha. Jag var ute ett litet tag med Anton när vi kom hem också. Vi har alltid så mycket att prata om, och han är så bra som alltid finns där, den fisen. Jag känner att jag måste plugga lite HK idag också, ska skriva klart ett häfte med massa frågor på. Morsan är ju expert på sådant så jag ska fråga henne. Annars ser det ut att vara en lugn dag.

I can't believe what the hell I am thinkin'?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0