Nationella.

Idag på morgonen hade vi mattenationella, C delen tror jag, den som man får sitta med i 100 minuter. Nicklas, världens bästa lärare bjöd på tuggummin, juice och en klubba. Skönt med en energikick som jag verkligen behövde. Det gick i allafall rätt bra, det känns bra i allafall. Matte är inte direkt min grej så. Jag kom precis hem från skolan, eller för en halv timme sedan. Jag har verkligen ingenitng den här veckan i skolan, ingenting överhuvudtaget. Så jäkla skönt! Idag fick vi också reda på att vi ska på klassresa till Slandö mellan den 24-25 maj. Det kommer bli underbart!

Jag tänkte städa mitt rum nu som ser ut som en svinstia. Jag vet inte riktigt var jag ska börja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0