Slandö med 9ef.

I fredags så var jag i Eskilstuna med Jullan och hennes polare. Det var jättetrevligt. Vi dansade och hade kul. Roligt att träffa lite nytt folk sådär ibland, det är nyttigt. Ser framemot att få träffa dem igen.

Idag kom jag hem ifrån klassresan som har varit på Slandö. Det ligger ungefär tjugo minuter härifrån, Nykvarn alltså. Det är en rätt stor ö vid Mälaren. Hur mysigt somhelst. Det tråkiga var att alla inte var med ifrån klassen. Vi åkte ut dit igårmorse vid tio och kom hem idag vid tre. Vi sov i stugor och umgicks hela dagen och kvällen.  Jag tog också mitt första dopp vilket var svinkallt! Jag har även solat som en gris, vilket resulterade att jag är röd som en kräfta just nu eftersom jag var kritvit innan och inte smörjde in mig med solskylddsfaktor. Det fanns en jättefin brygga där vi låg och stekte på. Nu är jag defenitivt inte blek längre, haha. Vi också vid lägerelden och Moa spelade gitarr och Camilla sjöng. Underbart! Det här var det sista vi gjorde tillsammans i 9ef... Känns tråkigt. Jag har i allafall haft jättemysigt. Tack för det my classmates. Bilder kommer nedan i ett separat inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0