There was a time when all was perfect.

Idag har jag inte gjort någonting alls i skolan, absolut ingenitng. Det börjar verkligen kännas nu. På dubbelsvenskan så åkte vi som ska göra filmen tillsammans hem till Emma och planderade lite. Vi snackade också gamla minnen och massa skit. Mysigt. Jag har gjort klart "Boken om mig själv" idag också som ska vara inlämnad imorgon. Jag är jättenöjd! Hoppas på ett MVG. Jullan kom runt halv sex och efter middagen tog vi en cykeltur och träffade Corre.

Nu ska jag titta på One Tree Hill och sedan ska jag försöka att sova. Jag ska ladda inför den sista skoldagen på Turinge imorgon.

Imorgon blir det feeeeeezt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0