Turingeskolan är bäst.

Nu är jag mätt och belåten! Jag har precis lagat korv med makaroner och en sås. Hur gott somhelst. I skolan åt jag ingenitng eftersom det var så fruktansvärt äcklig mat. Fysjutton säger jag bara. Såklart att jag var hungrig som en gris. Jag och Julia ska åka till stan med tio i fyra bussen, alltså om femtio minuter ungefär. Vi ska köpa present till Johanna och Camilla som ska ha middag och fest på fredag och lördag.

Nu är det bara 21 skoldagar kvar om jag räknat rätt. Jag kommer på riktigt sakna det här så grymt mycket! Jag har aldrig trvits bättre i skolan än vad jag gör nu, aldrig mått bättre och jag har aldrig haft några bättre lärare och klass än såhär, så typiskt att lämna allt just just nu. Jag vill inte göra det för jag älskar Turingeskolan och min klass och världens underbaraste lärare! Jag älskar er!

Nog om det. Julia kommer snart, och vi ska umgås lite innan, för hon var tydligen väldigt rastlös, haha, söt hon är. Så vi hörs senare. Love ya'll.


Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

Haha.

Det är du som är söt.

Jag älskar dig världens bästa Rebecca Forsberg!<3

2009-05-09 @ 15:44:47
Postat av: Veronica

Kul o höra att du mår bra gumman! Men måste bara fråga.. vad tusan har man för sås till korv och makaroner??? Puss o kram kusin!!

2009-05-10 @ 20:33:59
URL: http://locina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0