Us against the world baby.

Den här helgen har känts som en evighet tycker jag. Mycket längre än den har varit. Den har varit jättebra i allafall. Kan absolut inte klaga. Gårdagen var jättemysig. Inget mer att säga om det. Jag har varit med Jullan idag. Vi tittade på OTH och snackade lite. It's us against the world baby! Imorgon är det ju skolan också. Bara fem veckor kvar. Det är så hemskt. Jag får höra av alla som har slutat nian redan att det är så sorgligt. Jag om någon kommer ju gråta sönder. Det är så typsikt mig och det är sådan jag är. Jag ska ta vara på de här veckorna så mycket som det bara går nu. Det kan ni skriva upp!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag grina ihjäl mig, de är såååååååååå jävla hemskt.

2009-05-03 @ 22:16:16
URL: http://www.finest.se/jenniferforsell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0