12 cm.

Äntligen helg!

Så länge som jag längtat efter det. Hehe. Fredagar är jobbiga, jag slutar fyra och det är inge roligt vill jag säga er. Har bara lust att dra hem på den lektionen, men icke sa nicke, det ska jag inte göra. Ibland får man göra det tycker jag, men bara det inte blir för mycket. Anyway, mamma hämtade mig vid tåget, underbart!

Ikväll ska jag vara med JT och vi ska, ja jag vet faktiskt inte. Ta't lugnt bara. Och imorgon blir det middag hos Sarita Bonita som fyllde år i söndags. Så det är väl ungefär så min helg ser ut.

Idag i skolan betsällde jag även ett par skor från H&M som jag velat ha jättelänge. Ett par knallrosa med 12 cm klack. Ä C K L I G T SNYGGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0