99 times.

Kvällen igår var mycket mysig för min del. Ibland kan det vara så himla skönt att bara ha en killkompis som står en så nära att bara gå till. De förstår en på ett annat sätt och har andra åsikter än vi tjejer. Jag är så tacksam för att jag har honom. Ville bara få ur mig det, hihi.

Jag har precis druckit te, det godaste såklart. Grönt te. Det är ljuvligt. Kate Voegle spelas på Spotify, hennes nya album är grymt!

Just nu känns det som att allt det jobbiga i skolan är över, vilket känns för jävla underbart! Jag har några prov kvar, men jag känner att det inte kommer bli så hårt. Tänkte plugga lite idag inför ett prov på tisdag, men bara lite, haha. Söndagar är till för att ta det lugnt på, inte för att plugga anser jag. One Tree Hill och Gossip Girl får man inte missa heller idag från 18.05 till 20.00. Det gör mina söndagar ska jag tala om för er.

Nej, nu ska jag ta och pallra mig hem till Julis och vem vet, kanske få smaka på en nybakt lussebulle.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0