Cut, cut, cut.

Torsdagar är bäst. Jag slutar tolv, vilket innebär att jag är hemma tidigt. Julia kom till mig när jag kom hem och jag käkade lite wok och vi pratade. Nu sitter jag är hemma hos henne. Hon har köpt en ny säng, likadan som min i princip. Det blev jättefint!

Ikväll ska jag till Angelica och klippa mig. Det behövs kan jag säga. Sen måste jag plugga till mitt fucking matteprov också. Jag hatar det! Kan inte ett skit. Från sida 62-135 och jag har räknat en, max två sidor. Jag kommer få IG så det bara skriker om det. Fail fail fail!

Tråkigt inlägg, men ha en bra dag people!


Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

hihi gulle, tack så mycket, vad glad jag blir :D

Ditt rum är minst lika fint hjärtat!<3

2009-11-05 @ 15:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0