Darkness.

Jag kom nyss hem ifrån skolan. Klockan är sex och det är kolsvart ute. Det blir ju  mörkt redan vid fyra halv fem tiden nu. Visst att jag tycker det är skönt, men samtidigt är det lite scary när man går ute själv sådär.

Sista lektionen idag var historia som verkligen verkligen behövdes. Jag har nämligen prov i det imorgon och kan inte så mycket som jag borde kunna, så det var därför jag kom hem så sent. Jag stannade nämligen kvar i skolan med C och pluggade duktiga som vi är. Det gick ganska bra faktiskt och jag tycker att jag har fått mycket bättre uppfattning om allting nu. Det känns bra!


Jag och den bästa i hela världen. Min kisse Sotis.

Nu blir det krubb, pannbiff, vilket jag inte är så jätte förtjust i.


Kommentarer
Postat av: cecilia

Det kommer att gå bra imorn, du underskattar dig själv babe! puss din Cecilia

2009-11-03 @ 21:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0