Don't let it go to your head.

Nej nu har jag gjort franskaläxan, läst i boken i 25 minuter, gjort ett engelskt grammatikhäfte och pluggat lite på den svenska grammatiken. Det känns som att det ända jag gör nu förtiden är att plugga. Det är i stort sätt mitt liv. Men vad ska jag göra? Måste man så måste man.. Den här veckan kommer vara den värsta på hela terminen och jag vet inte hur jag ska hinna med allt. Jag har verkligen panik och ångest. Är så sjukt stressad att jag inte vet var jag ska ta vägen. Behöver resa bort ett tag känns det som, och bara ta det lugnt och känna att jag inte behöver tänka på massa annat, som skolan till exempel. Jag orkar inte mer..


Kommentarer
Postat av: s

välkommen till europaskolan! det är bara att bita i det sura äpplet för det blir bara värre med åren :)

2009-11-10 @ 01:05:37
URL: http://stephaniewahlstedt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0