Dumma stövel.

Kan ni gissa vad som hände mig idag i skolan? Min ena stövel gick sönder. Dragkedjan bara släppte. Jag ringde mamma och pappa och sa att jag skulle åka hem för att min sko gått sönder. Det var faktiskt ganska kul, haha, men jag kan ju inte gå runt med en trasig stövel och låta skaftet släpa i marken?! Så egentligen skulle jag ha slutat fyra, men jag sjukanmälde mig och tog tjugo över tolv tåget hem istället. Skojäkel..

Nu har jag preics ätit havregrynsgröt. Jag funderar på att gå ut och springa lite senare, men bara funderar.. Hehe. Frågan är ju den om jag orkar?


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Haha, din stackars stövel!

2009-11-20 @ 14:40:32
URL: http://emmelieannajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0