Fredagsmys.

Ikväll har jag varit hos Julia och tittat på Idol. Vi har haft jättemysigt. Hon behövde det just nu så det var en perfekt fredagskväll. Jag gick hem strax efter Idol. Jag har tittat på U2;s konsert med Adam, pappa och KB ett tag. Det är helt sjukt hur man kan vara så förälskad i ett band som min bror är. Hela hans liv består av U2 och ja, jag vet inte vad han skulle göra utan det. Haha.

Just nu ligger jag i min säng. Jag tänkte gå och borsta tänderna för att sedan krypa ner under täcket. Jag är trots allt väldigt trött och jag känner på mig att den här natten kommer jag inte lida av sömnbrist i allafall.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: jennie

vill du tjäna pengar på din blogg gå då in på min blogg och läs hur du gör

2009-11-21 @ 11:14:45
URL: http://sandrasmamma.bubbleroom.se/
Postat av: Julia Johansson

Du är världens bästa Rebecca!<3

2009-11-21 @ 11:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0