I'm in love.

Imorse gick jag upp klockan fem. Ingen hit kan jag säga er. Jag har nämligen jobbat hos mamma idag med Jullan. Det var faktiskt skönt att komma bort ifrån skolan lite, även fast det har varit lov, men det var skönt att jobba. Vi slutade tolv vilket är helt underbart! Efteråt åkte vi till DinSko och eftersom jag är ett skofreak så blev jag såklart helt kär i ja, i stort sätt alla skor där men speciellt de på bilden nedan. Jag skulle allvarligt kunna leva på skor, det är så sjukt snyggt!

Skor nummer två ska jag bara ha, men samtidigt vill jag ha nummer ett också, eller nej, jag vill fan ha ALLA!


Kommentarer
Postat av: Sandra Norlindh

Skit snygg blogg, hörde att du va duktig på att fixa med bloggar oxå och det syns :) Ha de bra hjärtat

2009-11-02 @ 17:46:09
URL: http://sandranorlindh.blogg.se/
Postat av: elin

Nummer ett och fyra hade ju gräsliga klackar!

2009-11-02 @ 22:16:12
URL: http://etennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0