I'm proud, to be honest.

Jag har haft mitt matteprov nu. Första lektionen imorse och det gick suveränt! Helt otroligt. Kan fortfarande inte förstå att det gick så bra. Hoppas bara inte på föör mycket för då kanske jag får ett jättedåligt resultat. Men det kändes bra i allafall!

Just nu sitter jag på Grammatiklektion och lyssnar på när Gunnar pratat om Predikatsfyllnad och Ackusativobjet. Ja, fråga mig inte vad det är. Haha.

Om fyra timmar är det helg och den här helgen kommer bestå av plugg och mys. Jag ska bara ta det lugnt vilket är så skönt! Ikväll ska jag vara med Mathias och vi ska titta på Idol.

Ha en bra dag. För det ska jag ha!


Mina bästa i skolan!

Kommentarer
Postat av: cecilia

Du är våran bästa i skolan :D

2009-11-08 @ 17:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0