Interrogativa pronomen.

Daimtårtan satt perfekt nu med all stress och allt som befinner sig runt omkring mig. På ett sätt känner jag mig ganska nöjd med vad jag har presterat den här terminen, och det sköna är att jag inte alls har så mycket kvar. Tre prov, fyra med det imorgon. Så U N D E R B A R T!

Jag har nog pluggat klart med Grammatik för ikväll och för den här gången. Det får gå som det går nu. Jag känner ändå att jag har fått rätt bra kläm på allt med pronomen och vad det är. So it feel's good. Ryggen gör fortfarande ont och jag känner att jag MÅSTE få sova nu.

Fick även nyss reda på att jag fått MVG på mitt Franskaprov. AWESOME!!!

Hörs imorgon. Sov så gott!


Kommentarer
Postat av: jennie

vill du tjäna pengar på din blogg gå då in på min blogg och se hur du gör

2009-11-24 @ 17:26:03
URL: http://sandrasmamma.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0