J.M.T.

Jag vakndade ett idag, och jag var fortfarande trött. Helt otroligt. Ni vet när man inte orkar lyfta upp ögonen. Men det var skönt att få sova ut i allafall.

Jag har tittat på DH idag, men ena skivan är hackig så vi måste skicka tillbaks boxen och be om att få en ny. Världens bästa Jullan kom till mig runt halv tre. Vi har tittat på DH lite och pratat med min bror, titta på EMA och skrattat. She's the best! Och ikväll så ska jag vara med henne, vi kommer ha det bäst.


Stora tjejer. HAHA.

 

:D:D:D
vad gör du??

:D:D bajsar

haha

Dudå?

HAHAHAHA

fyfan vad du är rolig!

jag har käkat:D

du med va?

var det gott?

Jaaa as gott. Var ditt med gott?

vad bra!

jarå, helt okej;D

HEHEHE

du är en riktig bajsunge

JA :D så jävla underbart å bajsa


Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHAHAHAAHAHHAHAH. Love u

2009-11-07 @ 18:11:31
URL: http://juliatennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0