"Klydderöv"

Jag fick värsta adrenalinekicken till att blogga.

Jag har haft höstlov nu och i måndags så åkte jag till Lund med Bella. Vi bodde hos henne bror som pluggar där. Jag måste verkligen säga att Lund är en supermysig stad som jag trivdes i. Jag skulle vilja plugga där, och det ska jag göra också! På tisdagen var vi i Malmö och shoppade lite. Jag köpte bara en stickad tröja från GinaTricot och ett läppglans. Vi fikade varje dag på olika fik, vilket var det mesta vi gjorde där nere. Så underbart att bara sitta i flera timmar och bara prata och dricka en kaffe. Hela Lund var uppbyggt på kullerstenar, och det var så fint. Mindre kul när man ska gå i högklackat och är på lyset kanske, men som sagt, det är väldigt vackert. Lund är en vacker stad som jag gillade jättemycket! Alfred var också där nere och hälsade på sin bror som också pluggar där så vi träffade honom en kväll och tog en promenad. Mysigt. I torsdags kom vi hem och vi åkte hem med B's pappa. En mycket bra resa. Tack Bella!

Helgen har varit rätt lugn. Igår var det Halloween och jag och mamma var på stan i Södertälje på dagen. Jag fick en Canada Goosejacka, en svart, en blus ifrån H&M och en väst med nitar på från Lindex. På kvällen blev det lite party här hemma. Ovanligt? ...

Tänkte slänga in massa bilder senare för nu blir det världens bästa OTH och GG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0