Nu är det vinter. For real.

Historiaprovet gick jättebra! Eller det kändes bra i allafall vilket är en sån lättnad för mig och det är så skönt att ha det över, äntligen. Det var inte alls så svårt som jag trodde att det skulle vara och det gick helt enkelt bättre än förväntat.

Idag har jag haft magknip hela dagen så nu har jag haft en stor petflaska med varmt vatten i på magen. Jätteskönt och det hjälper verkligen, det har gått över till och med. Jag hatar att ha magknip, det är det värsta som finns! Det går inte att beskriva känslan, och hur ont det gör. Anyway, jag tänkte plugga egentligen, för jag har matteprov på fredag men jag känner att jag vill ta det lugnt för en dag så jag ska väl sitta här som vanligt. Hehe. Nej men kanske ska fortsätta att titta på DH?! Det är ju bara för bra!

OCH IDAG SNÖADE DET!!!! Det gillar vi inte, absolut inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0