Nyåkers hjärtan.

En lektion idag och kan ni gissa hur underbart det var?! Tror inte det va! Den här kvällen kommer bestå av plugg plugg och ännu mera plugg + äppelpaj med vaniljsås eftersom att min mor håller på att bakar det just för tillfället. Middagen väntar också, köttbullar och makaroner. Inget speciellt, men vet ni vad? Jag älskar det, det är så sjukt gott! Färdigköpta köttbullar, Mamma Scans ska det vara såklart! Min dag sedan jag har kom hem har också bestått utav julmust och pepparkakor, vilket måste vara det godaste jag vet.

Det här inlägget bestod bara utav mat, konstigt nog. Haha. Kanske för att jag älskar mat?! Från det ena till det andra; Jag hatar Spotifyreklamen, så irriterande!!


Jag nu.


Kommentarer
Postat av: Julia

Fan vad ful!!!!!!!

2009-11-11 @ 17:23:10
URL: http://juliatennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0