Road trip.

Fredag idag! Så sjukt underbart. Det kan inte bli mycket bättre än såhär. Imorgon och på söndag ska jag sova ut, precis hur länge jag vill. Det ska bli så otroligt skönt med tanke på att jag har haft sömnbrist den här veckan. Den här helgen kommer bli rätt lugn. Myskvällar och sånt. Ikväll ska jag troligtvis träffa min vän Julia och titta på Idol med henne.

Have a nice day!


På tal om något helt annat så vill jag ha sommar och varmt. Och framförallt så vill jag spola tillbaka tiden och vara i Turkiet, och få uppleva precis det som vi gjorde i somras. Jag avslutar med en bild på mig och min bästa vän Julia från Turkiet 2009.


Kommentarer
Postat av: elin

Vilken fin bild på er mina små loppor!

2009-11-20 @ 16:04:14
URL: http://etennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0