Something that I already know.

Idag slutade alla på hela skolan klockan tre bara för att då var det vaccination som gällde för de som ville såklart. Jag struntade i det och åkte hem. Känner inte att jag är i den utsatta riskgruppen så jag ska inte ta svinsprutan.

Det händer väldigt mycket i mitt liv just nu känns det som. Både bra och jobbiga saker. Det löser sig tillslut, det vet jag! Nu vill jag bara ha lov och umgås mycket med mina Nykvarnsbrudar. Jag saknar er!

Nu sitter jag här och lyssnar på Backsreet Boys. Jag känner att jag måste plugga igenom låtarna lite på deras nya album eftersom konserten är nästa fredag. Jullan och jag säger jag bara. Hon kommer hem halv åtta och då ska vi ta en snabb och kort promenad. Hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0