Systemkamera.

Nu har jag skrivit några stördord till imorgon. Hoppas att det kommer gå bra. Jag måste sätta min Ipod på laddning också för annars blir det kris imorgon om den inte har något batterier.

Man önskar att man var ledig imorgon, som alla Thomaselever är som VANLIGT! Men det får de tar sen när vi slutar den 4 juni och de den 11. Moahaha.




Jag känner att jag bör skaffa mig en systemkamera. Inte för att jag har så stort behov utav en, men vill väldigt gärna ha en att leka lite med. Dessutom blir det grymt bra bilder!


Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

Jag är nöjd med att sluta den 11e för det är så skönt att vara ledig någon dag då och då annars orkar man inte.. :) men bra att du ser det posetiva i ditt gumman ;)

2009-11-17 @ 23:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0