That's why.

Jag bara älskar torsdagar! Och fy satan vad bra det gick på matten idag. Räknade mer än vad jag någonsin gjort i hela mitt liv tror jag, haha. Känner att jag börjar få kläm på det där med ekvationer och uttryk m.m. Känns skönt! OCH anledningen till att jag älskar torsdagar är självklart för att lilla jag slutar tolv då. Med andra ord är jag alltså hemma tjugo i ett varje torsdag, helt fucking underbart!

Idag kom den nya DH boxen eftersom det var fel på den andra, men det visade sig att det kom två istället för en så det har alltså blivit felskick. Jag tänkte titta lite på det nu och sen måste det pluggas! Grammatikprov på Ordklasserna imorgon plus en muntlig redovisning i Svenska troligtvis. Den ska i allafall vara klar.

Nu ska jag käka Ikeapizza! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0