"Vem vill gå på Europa nu, ALLA, ALLA"

Den här dagen har varit mycket bra! Skolan flyter på, också mycket bra. Grammatikprovet då, gick super. Vi fick resultatet redan idag och jag fick VG. Nästa blir MVG, eller det SKA bli!

Klockan tre så var fotbollsmatch i Thomashallen. Europa VS Thomas. Jag och massa från klassen skulle gå dit, men eftersom att vi hade lektion då, Historia, så fick man skolk så tillslut blev jag själv för ingen ville följa med. Så jag gick dit med Rasmus och his friends. Det funkade det också. Tjejerna spelade först, de förlorade mot Thomas. Killarna spelade efteråt och där vann VI med 2-0 mot Thomas. Awesome! Det var rätt kul att va där och titta faktiskt, och se hur det verkligen är mellan de skolorna. Så otroligt töntigt, men samtidigt rätt roligt. Haha. "Vem vill gå på Thomas nu, ingen ingen. Vem vill gå på Thomas nu ingen ingen alls. Ingen ingen alls, ingen ingen alls, vem vill gå på Thomas nu, ingen ingen alls..." And so on. Så muppigt!

Inge mer plugg den här veckan så det blir en lugn kväll för mig idag. Med ryggont det vill säga..


Kommentarer
Postat av: felicia

Thomas är bäst!

2009-11-25 @ 10:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0