VG.

Helgen var lugn. Har tagit det lugnt både fredag och lördag, mycket skönt!

Skola idag igen då. Skön dag, jag tycker om måndagar. Idag fick vi också tillbaka vårat matteprov, och gissa vad!! Jag fick VG VG VG VG!!! Så underbart, jag blev så lättad, och så jäkla glad. Jag slutade klockan fyra idag och då var det redan kolsvart. Klockan fyra.. Visst att det kan vara mysigt, men det känns som att klockan är så himla mycket när det bli rmörkt så fort. Men men, snart är det mat och idag har jag inget att plugga till inför imorgon. Så skönt så!

Ikväll blir det Paradise Hotel och sen så blir det väl datorn as usual. Hehe

PUSS♥


Kommentarer
Postat av: Cissi!

VG är niiiiice :D <3

2009-11-17 @ 13:53:50
Postat av: Julia Johansson

Du är såå duktig gumman! :D

2009-11-17 @ 19:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0