Bildingsdag i Stockholm.

Hej på er!

Idag har jag varit i Stockholm hela dagen med klassen. Bussen imorse skulle gå nio men var försenad till halv tio, vilket var mindre kul. Jag höll på att frysa ihjäl. När vi kom fram till Stockholmstad så åkte vi direkt till Torhildsplan och DN och Expressen där vårat första studiebesök var. Det var faktiskt intressant, men jag var på Aftonbladet i nian vilket inte var för så länge sen så jag hade redan gjort det vi som vi gjorde där. Efteråt var det lunch och sedan skulle vi till Modernamuséet på Skeppsholmen där jag också var i nian. Så typiskt. Men det var mysigt att bara vara där med min nya klass. Jag kom hem strax innan sju så jag är rätt död nu kan man säga, börjar få stressmage också så jag har sjukt ont.

Imorgon har vi en lektion, från halv nio till fem i tio så jag vet inte riktigt om jag ska åka in och gå på den.. Det får jag se, annars ska jag plugga gärnet hemma, har ganska mycket i skolan nu. Funderade på att plugga nu men jag orkar verkligen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0