Casue you had a bad day.

Idag åkte jag hem tidigare ifrån skolan för att jag har och hade sprängande huvudvärk. Det gör fortfarnade så fruktansvärt ont. Jag har sovit i två timmar, vilket var hur skönt som helst. Jag behöver verkligen sömn för jag kan inte sova på nätterna, det är därför jag är helt död på dagarna och inte orkar hålla upp ögonen på lektionerna. Jag vet inte riktigt vad det är för fel på mig nu för tiden. Måste kolla upp det där tror jag.

Jag har inget plugg kvar den här veckan förutom en spanskauppsats. Så grymt skönt! Så ikväll tänkte jag bara ta det lugnt, dricka lite te, tända ljus och titta på tv i mitt rum. Funderar på att beställa Desperate Housewifes säsong 5 som kom ut idag på CDON och Twilight filmen. Ska tjata lite på mor och far. De är allt bra de!


Kommentarer
Postat av: Isabella

Saknade dig på företagsekonomin! krya på dig beccs :) pussar

2009-10-14 @ 17:58:18
URL: http://ciao-bella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0