Cissi och Bella.

Skoldagen har varit rätt bra, har lärt mig en heldel faktiskt. Jag har kommit under fund med att jag älskar franska, det är en kul och ett väldigt vackert språk. Nog om det, jag har varit ute och gått med Jullan ikväll i det höstiga vädret. Vi höll ju på att blåsa bort, vilket jag har hållt på att göra hela dagen idag. Jäklar vilken storm det har varit.

Imorgon är det Stockholmsdag med skolan, och det innebär att vi ska till Stockholm som sagt och där ska vi gå klassvis på studiebesök som DN och Modernamuséet där jag redan varit med min gamla klass för ett år sedan.. Så lite småtrist faktiskt. Men det ska bli mysigt. Jag älskar min klass, den är amazing, likaså är Bella och Cissi. De är för goa de brudarna, finns inga som er! Ni gör mina dagar i skolan, utan er vore det värdelöst.

Känner på mig att det kommer bli en lång natt med deeptalks och annat. Så jag antar att jag kommer vara ganska trött imogron. Sov gott Sverige! PUSS


Kommentarer
Postat av: Isabella

finns inte ord nog att beskriva hur mkt jag tycker om dig!

2009-10-07 @ 23:21:31
URL: http://ciao-bella.devote.se
Postat av: Cissi

Babe, säger bara en sak - Tack för att du finns!

2009-10-07 @ 23:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0