Damn you're so sexy bitch.

Gårkvällen var helt okej faktiskt. Allt folk kom när vi åkte så det var ju lite tråkigt, men annars var det trevligt. Vi Nykvarnsbrudar fick skjuts hem som tur var. Det var så grymt skönt att veta att man skulle sova i sin egen säng. Underbart!

Idag har jag varit på Turingemarknad som är varje år här i Nykvarn med Julia och Julia. Det var jättemysigt. Jag köpte remmar som alltid och brända mandlar. Efteråt gick vi till Jullan på Nypon. Jag åt middag där, hur gott som helst och sedan fick jag blåbär och hallonpaj. Sjukt gott, jag lovar! Fem över sex så tittade jag och J på världens bästa One Tree Hill. De här två sista avsnitten som har varit har varit de bästa på länge. Så äckligt bra. J låg och grät konstant, och jag fick väl några tårar då och då. Haha. Det är vi det.


Bästis och jag.

Världens skönaste Anton och jag.

Cissi baby och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0