Jag trodde jag var dum.



Jag och pappa har precis tittat på "Svenska Holloywoodfruar". Jadu, vad ska man säga om de om egentligen? Maria verkar ju så mysig, men det hon säger är ju bara så otroligt dumt. "Läppstift ä ju fint men nackdelen är ju att det kommer på hela glasen, så nu har jag kommit på att jag ska dricka på samma ställe hela tiden, och så torkar jag bort efter varje gång med tummen." Jag och pappa håller på att dö av skratt när hon pratar. Mrs Anka är ju helt bombad, seriöst, hon måste ju ha en skruv lös någonstans.

Nej nu täntke jag försöka att sova. Har varit rätt trött idag. Jag börjar elva imorgon också, men måste ändå ta nio bussen eftersom det inte går någon senare...

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Malin Andreasen

Jag tycker att alla tre hemmafruarna är charmiga! Anna har sån jäkla attityd och är precis en sån person som alla hatar, Maria verkar så otroligt seg och söt, Anna-Nicole verkar vara genom go och super rolig haha

2009-10-06 @ 11:15:35
URL: http://andreasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0