Let the music play.

Min helg har varit jättemysigt. Den första helgen sedan som jag har tagit det lugnt sedan jag började på Europaskolan. Hehe. Ni kan ju bara gissa hur skönt det har varit.

Igår var jag i Hölö med Julia hos hennes pappa. Jag har nämligen aldrig varit där förut så det var kul att se hur hon bor där också. Huset var jättefint och vi hade jättemysigt. Vi åt pizza, chips och drack passionssoda. Titta på Twilight som jag aldrig har sett förut, shame on me, vi åt frukost på morgonen och till lunch nudlar. Vi somnade halv tolv. Låter ju inte klokt men ni ska bara veta hur skönt det var att somna så tidigt en lördag. Helt underbart!

Ikväll har Gossip Girl haft säsongspremiär och det var lika bra som vanligt och One Tree Hill säsong 7 började idag. Så mellan sex och åtta är jag fastklistrad framför tvn. De programmen är viktigare än plugget för mig. På riktigt.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

Det var jätte kul att du följde med mig till min pappa, det var jätte mysigt faktiskt! <3

2009-10-19 @ 18:13:24
Postat av: Isabella

uppdatera bloggen!!

2009-10-21 @ 22:52:08
URL: http://ciao-bella.devote.se
Postat av: Emmelie

Vågar man åka hem till min pappa nu eller kommer det vara skit stökigt där ;D

2009-10-27 @ 15:01:12
URL: http://emmelieannajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0