Mysigaste på länge.

Ikväll har jag varit hos min bästa killkompis Anton. Vi har tittat på Idol, käkat chips och dip, druckit cola, skrattat enormt mycket och umgåtts helt enkelt. Jag bara känner hur bra jag mår av att vara i hans närhet. Han gör mig så otroligt glad. Tack för att du finns vännen!

Förövrigt så kan Idol gå och lägga sig. Varför åkte Karolina ut och inte Rabih som är största divan av de alla. Nej jag tyckte så bra om honom från första början när han sjöng "With you", men nu vet jag inte vad som har hänt med honom. Jag tycker inte om den killen!

Imorgon blir det en lång dag. Morfar fyllde 80 igår så det blir fest där. Efteråt senare på kvällen ska jag åka till Strängnäs på fest. Jullan ska med, så hon ska få träffa alla mina vänner där. Det ska bli superkul!

Sov gott Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0