Ben & Jerry's.

Idag slutade jag tidigt som vanligt på torsdagar, klockan tolv. Så otroligt skönt! Jag var hemma klockan ett och då åt jag lite och sen umgicks jag lite med Julia. Senare när hon gått så kom Anton och vi tittade på tv och pratade. Bästa!

Mamma har åkt till Rom idag och Adam till Lund så jag och pappa är hemma själva. Faktiskt så är det otroligt skönt. Tro det eller ej. Han köpte Ben & Jerry's glass till mig idag, Strawberry Cheesecake. Så sjukt jäkla god. Jag älskar min far, han är världsbäst!

Nu ska jag forsätta att titta på "Mammas pojkar" med pappa och sen ska jag städa lite i mitt rum för imorgon kommer Bella och Cissi till mig och ska sova här. Kommer bli så mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0