No parade.

Idag hade jag Spanskaprov första lektionen. Det gick superbra faktiskt! Hur lätt som helst.. Efteråt hade jag läxförhör i FEA (Företagsekonomi). Det gick väl helt okej, inte alls så farligt svårt.

Jag kom nyss hem ifrån skolan. Är sjukt hungrig och sitter nere i soffan och väntar på att maten ska bli klar. Det luktar verkligen mat här nere, så gott! Ikväll blir det plugg plugg och ännu mera plugg. Har Svenska, Franska och FEA till imorgon, har säkert glömt nåt. Ska nog ut och träffa Anton en snabbis också.

Ha en bra dag gott folk, eller kanske man ska säga kväll?


Bella och jag på Lauras.

Chailatte.

Jag, Cissi och Anna.

Jag och min Chailatte.

Jag och mitt lilla hjärta.


Kommentarer
Postat av: Cissi

BABE! Du är mit stora hjärta :D <3

2009-10-13 @ 18:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0