Partyparty.

Helgen har varit underbar, som vanligt nu förtiden. Igår så var jag och mina tjejer på middag hemma hos Erika som hade fyllt 16 år. Det var jättemysigt. Tack så mycket för det! Jag och Camilla gick hem till mig senare på kvällen och hamnade där. Det kom lite folk senare, vilket var jättetrevligt. Vi höll på som vanligt till sex på morgonen. Det börjar bli ganska jobbigt tycker jag, får inte sova så speciellt mycket. Hehe. Anyway, det var jättetrevligt så tack Erika och tack mig själv kanske jag ska säga. Haha, eller får man vekligen säga så?

Idag är jag sjukt trött och har lite ont i huvudet. Har inte så mycket plugg den här veckan vilket är jätteskönt. Tänkte ta det lite lugnt då. Underbart ju!


Johanna och jag hos Erika.

Camilla, Sara, mamma och Lina.


Kommentarer
Postat av: Lina

SNYGGINGAR :D

2009-10-05 @ 20:29:53
URL: http://carolinamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0