What about now?

Har försökt att sova ett bra tag nu. Men känner att det inte går så bra. Jag ligger i sängen med datorn och mobilen. Jag messar och pratar med världens bästa Anton på msn. Jag lyssnar också på deppmusik som får mig att tänka så otroligt mycket, vilket är så jobbigt. Jag hatar att tänka så mycket, man blir ju dum i huvudet plus att man blir så nere. Just nu känns det bara som att jag vill flytta härifrån, eller kanske inte flytta men komma bort ett bra tag i allafall. Jag tror att jag behöver det. Vill också säga att jag har en bästa killkompis som heter Anton och är en helt amazing människa, helt enkelt så bra att jag skulle dö om du flyttade härifrån. Du är bäst!

Nej nu ska jag försöka sova och sluta skriva av mig alla konstiga grejer. Vet knappt vad jag har skrivit. Blev lite rörigt men det var skönt att få skriva av sig lite. Sov gott där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0