7 things I hate about you.

Idag hade jag sovmorgon igen. Mycket skönt. Jag började tio i tio så jag tog nio bussen. När jag kom hem så var det nästan middag direkt men innan så tittade jag på bilderna ifrån USA som Adam har tagit. Han kom nämligen hem igår från L.A. Gud vilka härliga bilder, helt stört hur mycket jag vill åka dit! Universal Sudios bilderna var helt sjuka ju.. Annars har jag varit med Julia ikväll, vi har varit ute lite och varit hemma hos henne och spelat Shrek som vanligt. Haha. Jag kom nyss hem därifårn, tänkte plugga lite nu, ska skriva en Disposition i Svenskan sen läsa igenom Franskan lite, sen duscha och sen blir det väl sängen.


Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

haha, vi är störda vi ;)

Men det är helt sjukt kul tycker jag :D

Speciellt att spela med dig :)

Love you my friend<3

2009-09-04 @ 21:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0