A new try.

Nu kör vi!

Skolan flyter på, måste bara bli lite bättre på att minnas vad vi har att göra och vara lite mer aktiv så ska det nog gå ännu bättre. Har haft mina första två prov i matte och företagsekonomi. Hoppas det gick bra.. Känns inte som att jag kommer hinna med att skriva blogg eftersom skolan kommer att ta över så mycket, men jag ska försöka så gott jag kan, bara ni läser det vill säga.

De senaste dagarna, eller veckorna kanske man ska säga har varit bra vad jag kan minnas i allafall. Jag har gått och blivit brunett vilket jag tycker passade mig bra, bättre än förväntat. Slänger in en bild lite längre ner. Jag har även varit på avskedsmiddag hos Elin som ska åka till andra sidan Atlanten på måndag. Kommer sakna henne faktiskt, hon är ju trots allt som min syster.

Ikväll ska jag plugga gärnet, har med mig alla böcker som jag har i mitt skåp hem, ni kan ju gissa om min väska var tung?! Svar JA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0