Buenos tardes.

Tappat det här igen.. Så tråkigt! Lovar er att bli bättre.

Nollningen har varit och nollningsfesten. Det har hänt mycekt sedan sist. En hel veckan har gått nästan, om inte mer. Som sagt så var nollningen helt underbar och festen med. Har aldrig varit med om något så äckligt i hela mitt liv, men det var värt varenda sekund. Ser verkligen framemot att få nolla ettorna sedan när jag går i trean! Under nollningen kom vi varandra mycket närmare i klassen också, sammanhållningen blev mycket bättre, både mellan klassen och treorna för den delen. Nollad blev jag också kan man lugnt säga... Jag blev dränkt i det ena och det andra. Haha. Men kul var det!

Skolan flyter på bra. Helgen var bra som alla helger är nu för tiden. I fredags var det fest hos Gustaf och det var sjukt kul! Lördagen spenderades hemma med mamma och pappa vilket var rätt skönt faktsikt. Har varit väldigt mycket känner jag på sistone med fester hit och dit. Nu i helgen blir det även mycket utav det, den är fullbokad, höhö.

I veckan börjar allvaret, har två prov, mina allra första prov med min nya klass och på Europaskolan. Wish me good luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0