I love it.

Åh. Jag älskar helgen! Det måste vara det bästa som finns. Min helg har varit super. I fredags så var jag i Torshälla på Klubb G. Mycket folk, och liite för mycket utav det goda. Mer behöver jag inte säga. Åkte ut till Mille i det största hur jag någonsin har sett. Jag var ensam tjej vilket var lite sådär. Anyway, jag hade en rolig kväll.

Igår var jag hemma hela dagen och kvällen. Mådde inte så bra och jag gick faktiskt och la mig klockan TIO, jag minns inget mer utan jag la mig i sängen och somnade direkt, som en stock. Jag vaknade halv tolv så jag har sovit i ungefär fjorton timmar.

E.T var här nyss och jag hjälpte henne att lägga in musik på hennes Ipod. Hon ska ju åka till The United states of America imorgon. Jag ska åka med och lämna henne på Arlanda, vilket är klockan halv fyra. Hoppas du får det great där Elin!!


Kommentarer
Postat av: Hanna Öberg

ensam tjej?! hjälp:O jag skulle varit med! :(

2009-09-28 @ 12:20:50
URL: http://hannaoberg.webblogg.se/
Postat av: Malin Andreasen

Rebecca, du har inte lust att fixa min bloggdesign? Vill inte ha nåot avancerat, bara lite svart, vinrött och vitt? Höst/vinter stil :) Skäms att jag inte kan själv haha och jag ska ha haft en webbkurs? Nej, jag är en riktigt fejkad medie elev. Skulle vara jättesnällt om du kunde hjälp mig! Du kan ju sms mig :) Puss vännen

2009-09-28 @ 12:26:11
URL: http://andreasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0