Jag älskar torsdagar.

Torsdagar är världens bästa dag! Jag har alltid tyckt om torsdagar, kanske för att jag alltid har haft sköna dagar i skolan då, men det är någonting speciellt med dem. Jag slutar tidigt vilket gör min dag ännu bättre. Jag tog tjugo över tolv bussen hem och jag fick tyvärr gå från skolan till stationen i det värsta regnet. Jag har seriöst aldrig varit med om värre, jag var dyngsur ändå från topp till tå. Jag frös ihjäl när jag var hemma i Nykvarn så pappa var tvungen att hämta mig för jag ville inte cykla hem.

Jag hade franskaprov idag också. Det gick jättebra!!

Nu ska jag möta Julia och sen ska vi titta på Idol tillsammans. Ha en trevlig kväll!


Det värsta vädret någonsin!

Såhär ser man ut efter tio minuter i spöregn!

Mina skor som egentligen är vita, såhär blev de i regnet..


Kommentarer
Postat av: Malin Andreasen

Åh vad man älskar den svenska hösten :)

2009-09-25 @ 07:57:51
URL: http://andreasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0