Onsdag.

Sklan flyter på bra. Fick MVG på mitt första franskaprov och jag hade min första redovisning idag på Europaskolan i Engelska. Trodde att jag skulle vara jättenervös men det gick jättebra. Är faktiskt väldigt nöjd. Så det känns skönt.

Jag är en glad tjej nu för tiden, jag älskar mitt liv till 120&!

Har Företagsekonomiläxförhör imorgon, så jag och pappa har pluggat ikväll och jag känner att det sitter som berget. I helgen blir det middag hos Erika på lördagen och ja, sen vet jag inte. Redan torsdag imorgon, helt sjukt vad fort tiden går.

Nu ska jag sova men innan det ska jag fortsätta att lyssna på världens bästa Chris Daughtry och prata med Tunis om nyoki nyoki, vad det nu betyder!!?


Kommentarer
Postat av: Malin Andreasen

Bra att det gick bra på din engelska redovisning :)

2009-10-01 @ 15:12:26
URL: http://andreasen.blogg.se/
Postat av: Julia Johansson

Jag är stolt över dig bebis!<3

2009-10-01 @ 18:12:28
Postat av: Felicia

Jag vet! Ska inte köpa likadana=)

2009-10-02 @ 18:26:00
URL: http://fhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0