You sexy bitch.

Den här helgen har varit grym alltså. I fredags var jag i Mariefred hos Filip med några tjejer ifrån klassen, det var verkligen jättemysigt. Pappa hämtade mig runt halv ett så det blev en rätt tidig kväll, men tack för det! Igår så var jag faktiskt i Arboga, tro det eller ej. Hos Calle som hade fest. Jag hade sjukt kul. Det är så otroligt roltigt att lära känna så mycket nytt folk!!
Jag fick skjuts ifrån Arboga idag till Strängnäs av Felix så mötte jag upp Julia där så tog vi tåget och bussen tillbaka, så det var ju skönt. Var hemma runt ett. Nu måste jag plugga lite, har sovit i några timmar för det blev inte så mycket sömn inatt, men jag ska äta blåbärspaj med vaniljsås nu och plugga, sen ska jag fakiskt sova för jag är så sjukt trött. Imorgon är det en ny skolvecka, vilket jag inte alls är sugen på..

På onsdag är det NOLLNING och nollningsfest på kvällen, tror ni jag längtar eller?! SJUKT KUL!

Bilder från igår.


Stina.

Jag och Stina.

Bella.

Felix och jag.

Bella och Stina.

Rasmus och Stina.


Kommentarer
Postat av: STINA

Himla nice!

2009-09-06 @ 21:14:52
URL: http://sundaysunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0