Empire state of mind.

Vilket jävla pissväder! Jag blir så fruktansvärt deprimerad, usch. Jag hatar det verkligen. Om det är såhär imorgonbitti så tar jag ett senare tåg, eller värre, om det är såhär hela dagen skiter jag i att åka till skolan totalt. Tänker inte gå ut i detta hemska väder. Det ligger ett snötäcke på marken, och det är den 22 april. Fullkomligt sanslöst.

Ska sluta vara så negativ, det är jag bäst på. I know.. Jag funderar på att gå ner och dricka te och titta på hockeyn. Mitt prov imorgon är flyttat till måndag så jag har dansat av lycka här idag. Nästan. Min underbara helt störda vän MARINA messade mig nyss så jag fick skratta lite, hon är så jävla skön den grodan. HA HA! Puss på dig.

Te och godis nu, och hockey, juste. Hejdå

Kommentarer
Postat av: murr

hahaha´det är ju du som är knäpp. Din hemlighetsfulla grej...

2010-04-23 @ 09:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0